Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

oscarswe



humlan

Det finns även några olika Friends-påsar, men jag köpte inte nån av dem och jag minns inte vilka som fanns.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Lovlan

Stor & Liten har typ kampanj/rabatt på de flesta av sina legoaskar vilket gör att dom är nere i ganska hyfsade internetpriser. Dom har ju dessutom fri frakt så kanske finns nåt trevligt att hitta :)

http://www.storochliten.se/varumarken/lego

oskbl

På Coop Forum i Linköping har det kommit lite nya påsar i "legopåseröret" (som de flyttat lite). Fanns en kvar ikväll, och , , . Det var iallafall vad jag köpte. Kanske även finns på Maxi, vet inte, handlar inte mat där. Det praktiska med att handla lego tillsammans med maten är att det "försvinner" in i matbudgeten :)

Alla har väl sett månadens lego, (tror jag det var)? Inte så intressant för mig.

Pipshag

Får väl nästan tycka att 70404 (Lego Castle) för cirka 650 kronor inklusive frakt är ett bra tips när det kostar 786 som billigast på Prisjakt.
Finns hos Amazon.co.uk just nu.

Hittade priset via http://hetapriser.se/leta?q=lego som jag också kan tycka är värt att nämna.
Fanns lite annat som de hade hittat, 70808 för 358kr med frakt istället för 517kr.

Vibora

Toysrus har 25% rabatt på allt på lördag 29/3.

darfen


Vibora


Silence101

Citat från: Vibora skrivet 26 mars 2014 kl. 12:57
Citat från: darfen skrivet 26 mars 2014 kl. 12:54
Både hemsida och lokalt?
Jag tror det, men är inte helt säker.

Gäller både och.
Jag såg det på ett anslag utanför butiken i Uppsala.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

humlan

Med 25% blir modular buildings rätt trevliga i pris, funderar på köpa min första.

Men vilken ska man börja med, på min lokala Toys'R'Us har de Town Hall, Pet Shop och Grand Emporium.

Förslag ?
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Stoffe

Citat från: humlan skrivet 26 mars 2014 kl. 22:41
Med 25% blir modular buildings rätt trevliga i pris, funderar på köpa min första.

Men vilken ska man börja med, på min lokala Toys'R'Us har de Town Hall, Pet Shop och Grand Emporium.

Förslag ?
Jag föreslår Grand Emporium eftersom den är äldst och därför (antar jag) blir svårast att få tag på senare.

humlan

Citat från: Stoffe skrivet 26 mars 2014 kl. 23:11
Jag föreslår Grand Emporium eftersom den är äldst och därför (antar jag) blir svårast att få tag på senare.

Den är lite min favorit, eftersom den ser så maffig ut! Måste dock betala räkningarna klart så jag ser om det finns nåt över till lekkassan, är sjukskriven så pengaflödet är lite lägre än normalt.  :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

o0ger

Pet Shop är roligare att bygga än Grand Emporium. Bättre set överlag tycker jag.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.