Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

cptCalavera

ÖoB i Örebro har 50% på en del lego. Mest mindre Chima set men även småset med Friends , 30kr. Star wars , 75kr och City , 30kr. Eftersom jag inte äger något Chima sedan tidigare plockade jag upp lite sånt.

, och för 75kr/st
Samt och för 90kr/st
Knep även en för 30kr

Fanns ett par Chima till men minns inte vilka set det var.
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

o0ger

Lekmer.se har 50% på vissa legogrejer. http://lekmer.se/50-50/

, Coles jorborr, 125 kr
, Lennox LEjonattack, 125 kr
, Shellraiser Street Chase, 400 kr
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Roger Brickjet

Vet inte hur prisvärt det blir i praktiken men såg i Kalle Anka att BR har 20% på LEGO om man tar med sin biobiljett från The LEGO Movie.

BrightMinds

Enligt mail från BR så får man på köpet om man köper ett set från Lego The Movie

Risgrynsgrot


BrightMinds


Sirre

Citat från: BrightMinds skrivet 14 februari 2014 kl. 11:55
Enligt mail från BR så får man på köpet om man köper ett set från Lego The Movie

Jag undrar om det är okej att använda sin biobiljett från filmen för att få 20% rabatt, köpa ett Lego The Movie-set och därmed få polybagen på köpet?

BrightMinds

Citat från: Sirre skrivet 14 februari 2014 kl. 14:03
Jag undrar om det är okej att använda sin biobiljett från filmen för att få 20% rabatt, köpa ett Lego The Movie-set och därmed få polybagen på köpet?
Det borde gå alldeles utmärkt. Just nu har de dessutom kampanj på för 529:- samt för 629:-

krabban100

75021 Republic Gunship för 699 på Lekia i Ulricehamn. Samlar dock själv endast på OT.

marpe

Åhléns Linköping centrum har nedanstående set billigare än prisjakt. De två första är 2014.

General Grievous' Wheel Bike 199 kr.
Stephanie's Beach House 249 kr
Ultimate Speedor Tournament. 139 kr

Fanns ett par tre stycken av varje idag kl 15.

ByggareDan

Fick CityGross reklamen och i den stod det:

Lego 20%
Rabatt redan avdragen på priset i butik.
Gäller Legoklossar.
Gäller ej sällskapsspel, dvd eller dataspel.

Vet inte hur mycket eller vilka priser CityG. har då jag är där väldigt sällan. 17/2-23/2 gäller det dvs nästa vecka.
Detta är i Uppsala men borde ju vara lika i flera CityGross.


/ByggareDan



BrightMinds

Citat från: ByggareDan skrivet 16 februari 2014 kl. 17:41
Detta är i Uppsala men borde ju vara lika i flera CityGross.
Gäller även City Gross i Häggvik/Sollentuna

o0ger

Spelet om Legends of Chima (50006) finns som en deal på Groupon idag. 149kr inklusive frakt. OBS! Gäller alltså bara idag.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Mattias

Va inne på br i Halmstad city och hittade inte något Kul Så Gick Därifrån Och av ngn anledning gick jag in på GAME visade sig att dom har börjat sälja lego i samarbete med klossbutiken och dom hade 25% på allt lego (inte spel) men dom hade lite utav varje

KizzE

Citat från: Mattias skrivet 18 februari 2014 kl. 19:09
Va inne på br i Halmstad city och hittade inte något Kul Så Gick Därifrån Och av ngn anledning gick jag in på GAME visade sig att dom har börjat sälja lego i samarbete med klossbutiken och dom hade 25% på allt lego (inte spel) men dom hade lite utav varje


http://www.game.se/acatalog/Lego.html

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.