Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

boba johan

Såg att Jättekul i Lund sålde Republic gunship för 799 Max en per hushåll

BrightMinds

Såg att Hamley's i Täby Centrum har 25% rabatt på alla leksaker 12-15 December. Inte den billigaste kedjan men kanske intresserar någon här  :)

Dark_Link

#2162
Lekia har för 199.

* Såg nu att ICA Maxi (iaf i Skövde) säljer den för 149:- på måndag. Får väl bli en tur dit.

pacc

Strandhugg för 199:- finns i lager och har gratis frakt på toysrus.se - sista chansen innan jul om man inte ska in till en butik...

hersa

Nån slags Legorea på Lekmer idag - http://lekmer.se/lego/ - har inte hunnit jämföra priser, men det är "upp till 40%".

Skafte

Biljakt för 175kr, halva priset på ICA Maxi Visby idag och bara idag. Nån slags adventskalendernedräkning antar jag, troligen rikstäckande för alla Maxi. Tur att den stod på femåringens önskelista...

Dark_Link

Citat från: Skafte skrivet 16 december 2013 kl. 14:46
Biljakt för 175kr, halva priset på ICA Maxi Visby idag och bara idag. Nån slags adventskalendernedräkning antar jag, troligen rikstäckande för alla Maxi. Tur att den stod på femåringens önskelista...

Gissar att det är samma överallt, de skulle haft för 149:- men fick tydligen aldrig någon leverans så då blev det för 175 istället.

BrightMinds


o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

BrightMinds

Var på Rusta i Upplands Väsby, bild nedan

footos

#2170
Samma i Karlstad!   :)

Ca 12 st kvar när jag gick.

KizzE

Någon som vet om det även gäller i Malmö, Arlöv och i Lund?

Anders67


Muede

/ Muede

BeardedNerd

#2174
Fasen, Rusta i Östersund har inte leksaker längre vad jag vet. Kanske ändå värt ett försök.

Fast när jag kikar närmare så ser jag ju att det är den jag redan har. Hmmm... undrar om det är värt i investeringssyfte eller för bitarna...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.