Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO Masters Aftermath - gotlänningarna pratar

Startat av Skafte, 18 november 2020 kl. 15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Citat från: Skafte skrivet 20 augusti 2022 kl. 11:33Vi gapar oförtrutet på:

Just nu så får jag felmeddelande via länken, men den fungerar att se när jag gick in på YT.

Magnus den store

#91
Inbäddade klipp funkar inte för mig heller, men jag har hört att det är okej att länka på internet. Testar ifall det är bättre.

Avsnitt S3E1

Mattias Wahlgrens yt-kanal
https://www.youtube.com/user/Wahlentuna
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

embe

Citat från: dalle skrivet 20 augusti 2022 kl. 12:56
Citat från: Skafte skrivet 20 augusti 2022 kl. 11:33Vi gapar oförtrutet på:

Just nu så får jag felmeddelande via länken, men den fungerar att se när jag gick in på YT.

Om man enbart tar med referensen så verkar det fungera,

tvvvXYdi5-M

istället för

watch?v=tvvvXYdi5-M


CopMike

Citat från: embe skrivet 20 augusti 2022 kl. 13:22Om man enbart tar med referensen så verkar det fungera,
Stämmer - har redigerat alla inläggen.

Skafte

Tack!

Måste vara någon ändring sedan uppdateringen. Hoppas ingen blir kränkt av partiell nakenhet.

dalle

Citat från: Skafte skrivet 20 augusti 2022 kl. 13:40Tack!

Måste vara någon ändring sedan uppdateringen. Hoppas ingen blir kränkt av partiell nakenhet.

Du skrev det först så slapp jag göra det medan jag är i chock.

Skafte


ColA


Skafte


danielbrrssn

Tack för bra program! Alltid roligt att se.

Wolcker

älskar att ni tagit "hatten är din" man kan säga att det kommer minnen ifrån förr.... så kallad FLASHbacks =)

https://www.youtube.com/watch?v=fgdfcKtRQW8

apelsin.nu FTW =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Skafte


Skafte

Här är nästa inspel från ön i öster...


Gideon

Kan instämma till fullo kring Duplos förmåga att alstra höga och olidliga ljud :P
Fick studiopersonalen hörselskydd i förväg...? Annars anar jag arbetsmiljöproblem.

Memmla

Citat från: Gideon skrivet 27 september 2022 kl. 14:24Kan instämma till fullo kring Duplos förmåga att alstra höga och olidliga ljud :P
Fick studiopersonalen hörselskydd i förväg...? Annars anar jag arbetsmiljöproblem.

Kan bekräfta att ljudnivån var vidrig 😅 tveksamt till att någon var hörselskydd, hade önskat det om man vetat innan

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.