Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Jag jobbar på Swebricks trådavdelning med flytt och sammanslagning och tillhör Moderatorfacket. Sammanställningar är en annan avdelnings jobb och facket blir tokigt om jag tar nån annans jobb! :)

Visst ibland händer det att jag extraknäcker med att jaga spambots och ibland sitter vi moderatoranslutna på Swebricks bakgård, dinglar med benen över lastkajskanten och drömmer om att göra snygga sammanställninsposter. Men vi får nöja oss med att att hålla rent medan kostymnissarna i användarfacket glassar och gör snygga trådar och sammanställningar.
?


Merkurius

om nån har en vig klar, så varsågod.. varken tid eller inspiration finnes..
Panem et solanum habemus. Quid nobis male evenire potest?

Ras 74

Jag tycker Micke kan få chansen då eftersom han lyckades hitta på omöjligt fler filmer på min ledtråd  ;D

@ Mecha: Du är helt tokig! Me like *trycker febrilt på min gilla knapp*... inget händer...
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

micke

Citat från: Ras 74 skrivet 23 mars 2011 kl. 07:55
Jag tycker Micke kan få chansen då eftersom han lyckades hitta på omöjligt fler filmer på min ledtråd  ;D

@ Mecha: Du är helt tokig! Me like *trycker febrilt på min gilla knapp*... inget händer...
Tack för det förtroendet, hade gärna gjort det men är i fjällen på skidsemester och med familjen fanns inte plats för Lego i packningen, bilen blev konstigt nog full ändå
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

Vi kom ju överens om att du skulle ha ett par minifigs och några bitar i fickan alltid  ;)
Ha det gott på semestern, och åk försiktigt.

Först till kvarn då eller Anders?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Etzel

Jag slänger in en snabbt för er att gissa på  ;):


micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Stigge72

Stålmannen?
Han borde iofs inte se riktigt så orolig ut...

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Etzel

Citat från: micke skrivet 23 mars 2011 kl. 13:01
Phonebooth
Rätt! Men sa du inte att du var i fjällen och inte hade något LEGO att bygga med?  :P

shiftaltcmd

Citat från: Etzel skrivet 23 mars 2011 kl. 14:59
Citat från: micke skrivet 23 mars 2011 kl. 13:01
Phonebooth
Rätt! Men sa du inte att du var i fjällen och inte hade något LEGO att bygga med?  :P

Svarade rätt efter 11 minuter också. Blir det legobitarna som prioriteras på nästa fjällresa?  ;)

micke

Så, nu har jag fixat fram lite legobitar och byggt en ny scen (inte helnöjd men det får duga)
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke


micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.