[MOC] district 18 - cyberpunk kvarter - nu med färdiga bilder

Startat av drdoddo, 21 februari 2018 kl. 18:14

Föregående ämne - Nästa ämne

BerraBZ

Många detaljer på liten yta. Mycket fint gjort. Och min personligt favorit: Ett ljustråd från RUSTA!! haha Nästa gång ja kommer i närheten av RUSTA så svänger jag in där och kollar deras ljus-utbud.

drdoddo

Citat från: BerraBZ skrivet 27 februari 2018 kl. 15:42
Många detaljer på liten yta. Mycket fint gjort. Och min personligt favorit: Ett ljustråd från RUSTA!! haha Nästa gång ja kommer i närheten av RUSTA så svänger jag in där och kollar deras ljus-utbud.
Tack! Haha, ja det finns en del billiga grejor där i ljus-väg. Bäst e nog att handla lite efter jul då de rear ut alla ljusslingor 😜.

Teabox


drdoddo


dalle


drdoddo

Citat från: dalle skrivet 01 mars 2018 kl. 22:22
Så hittade TBB dit bygge till sist!  :)
Haha, började nästan bli orolig att de skulle glömma bort den! Kul att den fick plats även där när jag själv var rätt nöjd med den 😀👍.

o0ger

Grattis till topp-tio-placering i kategorin DISTRICT 18! :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

drdoddo

Citat från: o0ger skrivet 21 mars 2018 kl. 16:47
Grattis till topp-tio-placering i kategorin DISTRICT 18! :)
Stort tack man! Jag hade själv Picos bygge som favorit i den kategorin  sett till hur bra han fick fram sina speeders (å skön känsla genom hela bygget). Som sagt tidigare, stort grattis själv! Number one! 😜👍

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.