Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO® Masters Sverige - Infotråd och diskussion!

Startat av CopMike, 17 december 2019 kl. 15:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Ozp

Citat från: JonKlarstrom skrivet 21 april 2020 kl. 22:14
Alsing är nu för övrigt garanterat inte med som programledare.

Fast det är väl redan inspelat. Men tror nog som du

Gideon



Det här ser ut att kunna bli bra!
Ett antal Swebrickare som skymtar i klippet :)

CopMike


Memmla


janho

Någon som kan hjälpa en som känner inte till den svenska "who's who"? Vem är killarna som presenterar programmet? Jag antar att de är kändisar men har ingen aning tyvärr... Tack!

JonKlarstrom

Citat från: janho skrivet 22 april 2020 kl. 20:51
Någon som kan hjälpa en som känner inte till den svenska "who's who"? Vem är killarna som presenterar programmet? Jag antar att de är kändisar men har ingen aning tyvärr... Tack!

Jag är också helt lost, dels kom jag aldrig till Häsleholm så känner inte igen så många av er Swebrickare. Sen har jag ingen aning om denna rödhåriga programledare som får mig att tänka på Markus Granseth =)
Är inte ett dugg fyndig idag.

ingels

#141
Det är "Mustiga Mauri" som gjort en hel del sköna matgrejjer på Youtube

Hans Uppdrag: Mat hittar ni på tuben via https://www.youtube.com/channel/UCXAjub1yM01dqjgJRG1nvsQ
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Gideon

Den andre killen är domaren Magnus Göransson som jobbar på Lego.
(Tydligen var kravspec för att få vara programledare här att vara 2 m lång och rödhårig? ;) )

ColA

Citat från: Gideon skrivet 22 april 2020 kl. 21:12
Den andre killen är domaren Magnus Göransson som jobbar på Lego.
(Tydligen var kravspec för att få vara programledare här att vara 2 m lång och rödhårig? ;) )

Haha  :)

Magnus den store

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

robinnilsson403

Några ansikten blev jag förvånad över att se. På ett glatt sätt! Det ska bli riktigt kul att se vad ni åstadkommit!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

andli

Citat från: janho skrivet 22 april 2020 kl. 20:51
Någon som kan hjälpa en som känner inte till den svenska "who's who"? Vem är killarna som presenterar programmet? Jag antar att de är kändisar men har ingen aning tyvärr... Tack!
Först när jag såg bilden tänkte jag Peter Settman?!, sen insåg jag att jag inte var 20 längre, och Settman också blivit äldre sen Ronny och Ragge :D
Hänger mycket på YuoTube, men missat honom helt, skyller allt på Youtubes algoritmer...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

danielbrrssn

Tror att det tär ett bra programledarval. Kan rekommendera hans klipp på youtube. Uppskattar de allra flesta. Två som jag gillade var bland annat när han var ute med marinen en dag och klippet när han äter mat som Edward Bloom.

Ser fram emot höstens program. Blir roligt med byggena.

Nextuz

Citat från: danielbrrssn skrivet 23 april 2020 kl. 08:16
Tror att det tär ett bra programledarval. Kan rekommendera hans klipp på youtube. Uppskattar de allra flesta. Två som jag gillade var bland annat när han var ute med marinen en dag och klippet när han äter mat som Edward Bloom.

Ser fram emot höstens program. Blir roligt med byggena.

När han käkar med Carl-jan är fint oxå.. och lika Zara larsson, där båda är starstruckt av varandra :P

janho

Tack för alla svar! Nu blev jag lite klokare ;-)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.