Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO® Masters Sverige - Infotråd och diskussion!

Startat av CopMike, 17 december 2019 kl. 15:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Memmla


AndersI

Snacka om att swebrick har infiltrerat programmet - jag har träffat nästan alla av er! Nu får ni sätta er i tidsmaskinen och uppleva det en gång till. Jag säger Lycka till! även om ni själva vet hur det går.

Stigge72

#167
Citat från: byStfn skrivet 01 oktober 2020 kl. 10:24
Nu är vi ute ur garderoben! :D


Spännande bild. Att det skulle vara några från Swebrick var ju väntat, och något namn hade jag redan snappat upp...

Om jag inte misstar mig, så är det minst tio tävlande som är medlemmar, vissa känner jag bättre än andra.

EDIT
Efter att ha läst artikeln är det kanske 3-4 tävlande som jag inte direkt kan säga att de är swebrickare, som egentligen inte säger att de inte är det, utan att jag bara inte kan para ihop namnen med ett nick/ansikte. ;)
/EDIT

Lycka till allihop!

swemixon

Citat från: byStfn skrivet 01 oktober 2020 kl. 10:24
Nu är vi ute ur garderoben! :D



Shit vad kul! Det ska bli så roligt att se den svenska versionen nu när man sett de andra. Lycka till allihop såhär i efterhand 🙂


CopMike

Äntligen ;D! Ni har kommit en lång väg från uttagningen, redan där fanns det imponerande & inspirerande byggen byggda under press ;D!

Lycka till och må bästa team ha vunnit - nu får vi följa varför framåt!

Swebrick-kärlek till er alla ❤️!

Tektor

Spännande!
Det skulle vara kul med en "vem är vem" för att koppla ihop ansiktet med forumnamnet.

Skafte och eMpTyW (hädanefter Sverigekända som "de gotländska kavajgubbarna i Lego Masters) känner jag och ett par till känner jag ju igen.
Men folk kanske vill få fortsätta vara lite anonyma :)

andreaseldh

Hur gick lagindelningen till; sökte ni som lag, bestämde ni själva när ni såg "jasså är du här också", eller var det lottning? Eller en kombination av allt?

Misa

Tjohoo! Tack för att ni kommer förgylla min höst!
Oavsett vem som vinner kommer det vara en värdig vinnare. Det kommer bli så kul att följa er!

byStfn

#174


Från vänster:

Full Plate
Zilmrud
Skafte
eMpTyW
Leonard
Betweenbrickwalls
dalle
TCAS
[Domare: Magnus]
[Programledare: Mauri]
Emma
Svartkrut
byStfn
MBL Designs
roblun
Helofa
Dgustafsson13
SuckMyBrick



JonKlarstrom

Är inte ett dugg fyndig idag.

pareriksson

Kul att se att Swebrick fått ett eget TV-program!  :)

Peter S

Ååå vad kul det ska bli. Synd bara att det är en tävling. Skulle helst se allihop bygga i alla utmaningar!

Skafte

Vi kan väl också säga så här: sök till säsong två om det blir av! Det här är bland det roligaste jag gjort!


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.